tisdag 27 december 2011

Novembers recensioner


Nu är jag hemma från julfirandet en liten stund innan det bär av till årligt TP-maraton. Jag ser fram emot att insupa alla härliga kommentarer hos mig och inlägg hos andra. Under tiden bjuder jag på novembers recensionslista. Den blev visst liggandes i arkivet vid månadsskiftet...
Inget riktigt bottennapp, men väl flera budgetkap och någon storfavorit!

Missa inte heller den efterlängtade recensionen av Garniers nya BB Cream Miracle Skin Perfector, den finns att läsa här! Om ni är nyfikna på vad jag kommer att recensera härnäst kan ni spana i "just nu testas-spalten" i högermarginalen.

2 kommentarer:

  1. TP som i Trivial Pursuit? Jag älskar att spela såna spel, hoppas du får det trevligt! :)

    SvaraRadera
  2. Blowfish: Precis! Vi hade jättetrevligt, tack! Vi spelade halva natten, så nu är jag lite småseg :)

    SvaraRadera