torsdag 29 december 2011

Swatches på Beautiful Dreamer från Too Faced


Såhär fina är de små sminkdoserna i julasken Beautiful Dreamer från Too Faced som jag gav mig själv i julklapp. Nu blir det skrytfärgprover!


Skuggkvartetten innehåller både skimrande och matt: Tedday Bear, Totally Toasted, Blonde Ambition och Satin Sheets.



Satin Sheets (3 från vänster) ser rosa ut i dosan men är egentligen mest ljust guldig. Jag har den sedan tidigare i flera paletter och den är en favorit!



Favoritrouget Full Bloom Ultra Flush Powder Blush i Who's your Poppy och den ljusa bronzerdelen av Sun Bunny i en komapaktdosa är verkligen ett kap. Den kommer att bli bästa följeslagaren i all packning framöver!

Jag är väldigt nöjd med mitt köp här. Beautiful Dreamer är verkligen en av de allra finaste askarna i år! Har ni fått, gett eller köpt några fina julaskar i år? Eller mellandagsfyndat, kanske? Berätta!

5 kommentarer:

  1. Vilken fin presentbox! jag fick OPI Best of the Best av mig själv, supernöjd! :)

    SvaraRadera
  2. Jag vann en julask med rengöring och ansiktskväm från Bjooti's adventskalender. Den kom från Vichy, sen insåg jag att den rengöringen inte biter på allt mitt smink (jag hade ju haft den tidigare kom jag på). Så jag gav asken till min svärmor i julklapp och hon blev jätteglad! Hon använder inte så mycket smink så på henne lär den funka bättre. Nu på rean har jag beställt ett hudvårdskit från Elemis, ska bli kul att prova det märket.

    SvaraRadera
  3. Josephine: Åh, Best of the Best ser ju himla frestande ut!

    Ninni: Det är så bra när någon annan kan få användning för det som inte passar en själv! Elemis låter spännande, det känner jag knappt till alls.

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar julklapp du köpte till dig själv :)

    Hmmm jag fick ingen julklapp alls i år :(

    Hade hoppats på något skönhetsrelaterat, men icke ...

    (fick lite när jag var i USA, i förskott, men inget på själva julafton...)

    SvaraRadera
  5. Carina: Nämen, fy så trist! Hoppas att 2012 blir bättre för dig!

    SvaraRadera