fredag 16 december 2011

Duokrom holofredag


När man har ett holo-överlack är i sin ägo det svårt att inte vilja testa det över varje manikyr. Här ser ni Sminkans tjusiga egenblandade holo-överlack över Aqua Violet.




Aqua Violet från Models Own har vi ju precis tittat på, men det är så fint att det tåls att tittas på igen. Kanske blir den duokroma effekten något mindre med överlacket här, eller beror det på att bilderna uteslutande är fotograferade i elektriskt ljus.



Kör ni också holo-fredag? kommentera gärna så att jag lättare hittar er till länklistan:

13 kommentarer:

  1. Hjälp, vad snyggt det blev. Härligt resultat.

    SvaraRadera
  2. Hurra! Vad fint det blev! Och vad kul att du använder det!

    Jag är med och visar ett holofranken jag gjort i rött! http://sminkan.blogg.se/2011/december/sannas-recept-pa-rott-franken-grian.html

    SvaraRadera
  3. Lägger snart upp veckans bidrag. :)

    SvaraRadera
  4. Åh vad häftigt det ser ut!

    SvaraRadera
  5. Är fortfarande sjukt avundsjuk på ditt Models Ownlack - det är ju så snyggt. Och som hololack blev det ännu bättre

    SvaraRadera
  6. Men gud vad snyggt det här blev, verkligen superläckert! Jag är med. Eller ja, jag är lite sen, holofredagnatt...

    SvaraRadera
  7. Pamsan: Tack!

    Ninni: Tack!

    Sminkan: Tack! Det används flitigt, jag är rysligt glad för lacket. Tack!

    Mrs Data: Hräligt!

    Annie: Tack!

    Lackynails: Tack :)

    Shamrock: Tack! Köp rekommenderas!

    Emma P: Tack!Holofredagsnatt är ju också holo :)

    Brilliant Nail: Tack!

    Cactus: Tack!

    SvaraRadera
  8. Så fint det blev! Jag måste försöka blanda till ett eget holo-överlack snart, det verkar väldigt användbart!

    SvaraRadera