fredag 30 december 2011

NOTD med All That Glitters istället för holofredag...




Chaneldupen All That Glitters hos Kicks är hur fin som helst! Extremt mycket skimmer i varmgrå bas, det kan inte gå fel. Förmodligen hade det blivit ännu snyggare i tre lager, men två är inte dumt det heller.

Torts att jag sitter här med nakna naglar inför nyårsmanikyren (eller kanske just därför) orkade jag inte lacka till holofredag idag. Tur att det finns medbloggerskor som håller holofanan högt!
Sminkan (x 2!)
Mrs Data
Emma

8 kommentarer:

  1. Det här ser jättefint ut! Jag har också nakna naglar för en gångs skull, har haft fullt upp med städning så nyårsmanikyren får vänta tills imorgon =)

    SvaraRadera
  2. Det var väldigt snyggt!

    SvaraRadera
  3. Jättesnyggt! Köpte den själv innan jul och nu ser jag att det var ett bra köp ;)

    SvaraRadera
  4. Roxcat: Tack! Här är det mer matfix än städfix, men mina naglar får också vänta!

    Lotta: Tack!

    Shamrock: Tack! Vi har bra smak :)

    SvaraRadera
  5. Fint! Själv har man lila depend med två lager Butter London The black knight på. Definitivt en ny favorit!

    SvaraRadera
  6. Blowfish: Tack! Oj, det låter superfint!

    SvaraRadera
  7. Ett besök till kicks får det bli ser jag nu:) god fortsättning.

    SvaraRadera
  8. Lela: Låter bra :) Tack detsamma!

    SvaraRadera