torsdag 1 december 2011

Fina paket från Sminkan, Mi och Lush!

Pow Wow från Lush som jag berättade om tidigare har hittat hem till mig för testning. Det ska bli väldigt spännande då jag nästan inte testat något annat än härlig Lemony Flutter från Lush sedan tidigare.



I brevlådan fanns också en stor burk med illröd hårinpackning från Davines (samma som jag recenserat här, men i starkare färg) som snälla Mi från ElMika delar med sig av. Den ser nästan neonrosa, ska jag verkligen våga testa!? Jag fick även paket av världens snällaste Sminkan som delar med sig av sitt egenblandade holo-överlack. Jag vågar inte riktigt lova när ni får se resultat av den rosa inpackningen, men holoregnbågar utlovas inom snar framtid!

Tusen tack, tjejer!

7 kommentarer:

  1. Glad att du är glad över det! :D

    SvaraRadera
  2. Äh, jag tycker att det rosa (kanske blir mer rött i ditt hår eftersom jag är ljusare?) tvättas ut ur 1, max 2 tvättar. Så GO FOR IT! :D

    SvaraRadera
  3. :) Vilka fina grejer, kan förstå att du blev glad!

    SvaraRadera
  4. Ninni: Indeed!

    Maria: Jag ska absolut våga!

    Honi: Ja :)

    SvaraRadera