måndag 12 december 2011

Inte så poppigt, men väl Pop'n Copper!


Imorse kände jag mig extra måndagstrött och sminkningen blev därefter - inte så poppig. Det är dock alltid ett nöje att sätta penslarna i Lancôme!


Jag har använt Lumenes Touch of Radiance Blush i nyansen Radiant Blush (färgprov här!), palletten Pop’n Copper från Lancôme, och nyshoppade Chubby Stick från Clinique i Chunky Cherry, Clinique High Impact Mascara, Beauty Base Touch of Radince Highlighter också från Lumene och 24/7 glide-on eye pencil i Bourbon från Urban Decay.

Basen bestod av de nya Lily Lolo-grejerna, men de hade visst smitit vid fototillfället.

4 kommentarer:

  1. Håller med, tröttheten just nu är överväldigande, synd bara att julen är så dålig i år, nästan inga lediga dagar. Fin vardagsmejk har du iaf! :-)

    SvaraRadera
  2. Ninni: Tack! Ja, helt värdelöst med lediga dagar...

    SvaraRadera
  3. Jättefint! Jag skulle nog vara lite gladare på morgonen om jag hade lite lancome att sätta penslarna i.. =)

    SvaraRadera
  4. Fru Vesa: Tack! Ja, det hjälper faktiskt lite :)

    SvaraRadera