söndag 15 augusti 2010

Kopparskatt


Minns ni att jag i början av sommaren grunnade på om jag skulle unna mig en tjusig korallpalett? Jag spanade på IsaDoras Eye Shadow Quartet Coral Bronze eller Lancômes Pop'n Copper Palette. IsaDora-paletten slog jag till på direkt (jag är så nöjd med den!), och strax därpå beställde jag även Lancômepaletten.


Jag beställde från cdwow.se, snabbt och proffsigt! Här sen ni den fina paketen...


...den lika fina dosan och de urtjusiga skuggorna. På grund av all flyttröra har jag inte ens hunnit testa paletten än, det är verkligen synd och skam!


Vi avslutar med en närbild på skuggorna. Visst ser de fina ut? Känns som en bra grej att hugga in på klockan sex imorgon innan första arbetsdagen efter semester! Nu ska jag sova sju kvart i timmen. Godnatt!

10 kommentarer:

  1. Riktigt fina, hoppas att du får en bra första dag på jobbet nu, du kommer ju att vara snyggast iallafall =)

    SvaraRadera
  2. Den ser jättefin ut, vilket härligt paket! Jag har drabbats av viss palettmani på sistone, efter att ha varit helt ointresserad under en lång period. Dock är jag mest intresserad av lite större paletter, men jag kan ju ändå uppskatta synen av en sån här skönhet:)

    SvaraRadera
  3. Mycket fin och klart användbar palett. Jag tar för givet att du ser superfin och fräsch ut första dagen tillbaka på jobbet med den här. :)

    SvaraRadera
  4. Roligt att du gillade min blogg :) Tack!

    Hoppas du fick en bra 1:a arbetsdag idag. Hihi min 10-dagars semester börjar på fredag. Ska bli så skönt...

    SvaraRadera
  5. Glömde skriva att Lancômes palett verkar vara väldigt fin. Fina färger!

    Kollar in din blogg ganska ofta ... gillar den.

    SvaraRadera
  6. Ja, vad fina!


    Jag visste inte att cdwow.se har makeup. Måste kolla in:)

    SvaraRadera
  7. Makeuponista: Tack så mycket! Jag överlevde dagen =)

    Emma P: Palettmani är lätt att drabbas av =)

    Tina: Tack!

    Carina: Tack snälla du! 10 dagars semester låter underbart...

    Des: Tack!

    Linda: Tack! cdwow har hur mkt grejer som helst!

    SvaraRadera
  8. Så var man tillbaka i vardagsrutinerna här också och börjar så smått titta in på favvobloggarna..;) Visste att du skulle trilla dit på den här godbiten tillslut..;) Visst är den fin? Och riktigt trevlig både på sommar och höst!

    SvaraRadera
  9. Basteth: Trevligt att ha dig tillbaka =) Ja, det var verkligen ett helt oundvikligt köp! Så himla fin den är!

    SvaraRadera