söndag 22 augusti 2010

Smått och gott


Förra veckan fick jag inte till något Smått och gott här i bloggen, men idag vill jag visa er en av sommarens trogna följeslagare i necessären, nämligen min penseltub från Estée Lauder. Tuben är gammal som gatan, men penslarna är av ypperlig kvalitet. Nu i sommar har den innehållit två av ursprungspenslarna (rougeborste och en till ögonskugga), tre minikajaler från Urban Decay Super Stash (oftast Eldorado, Binge och Corrupt) en gammal, och därmed lagom kort, brynpenna från H&M och min Powderflage-borste. Allt man behöver i ett praktiskt fodral!

5 kommentarer:

  1. låter som en smart grej, och fin också:)

    SvaraRadera
  2. Håller med Emma, smart och riktigt snygg också :) Mina penslar och pennor står i två gamla djurglas med en gris och en kyckling på, haha. Kanske dags att skaffa något snyggare :p

    SvaraRadera
  3. Emma P: Den är inte dum! Egentligen innehåller den några fler penslar, mend e får hoppa ut ibland till förmån för kajalerna.

    Honi: Det låter charmigt, tycker jag! Jag har inte riktigt fått till det med förvaring här hemma än (har just flyttat), men i necessären är det tuben som gäller.

    Ninni: Tack!

    Shamrock: Ja, superbra!

    SvaraRadera