måndag 12 december 2011

Nyhet! Lumene Arctic Aqua 2 in 1 Skin-Perfecting Moisture Booster


I fredags fick jag paket från från Lumene, innehållandes nyheten Arctic Aqua 2 in 1 Skin-Perfecting Moisture Booster. Trevligt! Arctic Aqua 2 in 1 Skin-Perfecting Moisture Booster är ett fuktserum i gelkonsistnes med nordiskt källvatten och hyaluronsyra som ska ge en omedelbart återfuktad och jämnare hud.

Jag som ofta har yttorr hud blir mycket nyfiken! Moisture Boostern utlovar också silkeslen yta som passar under smink och att bidra till att reducera fina linjer som beror just på att huden är yttorr. Serumet ska appliceras på väl rengjord hud under ansiktskrämen. Testningen är redan inledd!

Arctic Aqua 2 in 1 Skin-Perfecting Moisture Booster innehåller varken färgämnen, parabener eller silikoner. Den finns redan ute i butik och kostar 139 kr/35 ml.

Psst! Jag har även uppdaterat det senaste inlägget om Lumenes snygga jullack, Sparkling Stars, med ny information om färgernas namn. De är väl värda att kolla in, jag är sugen på hela bunten!

8 kommentarer:

  1. Jag blir väldigt nyfiken och intresserad! Kan man inte få ett första omdöme?

    SvaraRadera
  2. Lotta: Klart man kan! Den har känts bra på hela dagen, jag tillbringade hela eftermiddagen i basutvarm gympasal på HLR-kurs, inte ens då blev jag torr och stram!

    SvaraRadera
  3. Jag har också börjat testa, och även om det är lite tidigt än så tycker jag att den är skön på huden i alla fall.

    SvaraRadera
  4. Kerstin, brukar du använda denna ensam eller med dagkräm?

    SvaraRadera
  5. Aida: Under dagkrämen. Det är så jag tror att den är tänkt, som ett fuktserum. Om man har väldigt fet hy kanske den kan räcka på egen hand.

    SvaraRadera
  6. Aha! Tack, jag tyckte inte det framgick något vidare någonstans men så ser jag att dumma jag har missat ordet serum haha. Tack, ska prova denna. Har så mycket yttorr hy att det ser ut som min hud ska spricka haha

    SvaraRadera
  7. Aida: Jag har för mig att jag också tyckte att det var lite smått otydligt :) Hoppas den avhjälper torrheten för dig!

    SvaraRadera