torsdag 29 december 2011

Essie New Year's Eve Metallics


Essie har samlat ett gäng tjusiga metallic-lack till nyår under samlingsnamnet Dive Bar. Tyvärr verkar de inte bli tillgängliga i Sverige, men jag är sugen på att klicka hem de jag inte redan har från någon utländsk webshop.


I samlingen ingår ljuvligt mörkt tealblå Dive Bar, varmsilvriga Steeling the Sceene, mörkrosa Jamaica Me Cracy, mörklila Sexy Divide, mörkt turkosa Trophy Wife och metallsvarta Over the Top. Jag har redan Steeling the Sceene, Sexy Divide och Over the Top och skulle gärna utöka med Trophy Wife och Dive Bar. Attans att de inte finns i Sverige!

10 kommentarer:

  1. Ser väldigt fina ut!
    Speciellt det där turkosa...

    SvaraRadera
  2. Sexy divide fanns i min kicksbutik! :-)

    SvaraRadera
  3. Lotta: Ja, visst är det fint!

    Sandra: De lack som ingår i svenska permanenta sortimentet finns förstås, det har du rätt i! Sexy Divide är grymt fint, en favorit i samlingen!

    SvaraRadera
  4. De är så otroligt fina! Men jag har inte sett mycket swatches på den här kollektionen av någon anledning.

    SvaraRadera
  5. Skvallrar lite här nu ;) Hoppas verkligen att det är okej... Dive Bar kommer att börja säljas i Sverige, i ordinarie sortimentet någon gång i början av år 2012 :)

    SvaraRadera
  6. Carina - sweet info! :oD

    SvaraRadera
  7. Veronica: Ja! Det är nog just det att den inte släppts i Sverige än...

    Carina: Det låter ju lovande! Hela kollektionen, eller bara själva lacket Dive Bar?

    Katrin: Instämmer :)

    SvaraRadera
  8. De ser ju fina ut. Men det är inga nya lack eller? Sånt tycker jag är lite fult, de får det att framstå som en ny kollektion fast det är bara gamla lack som promotas lite extra...

    SvaraRadera
  9. De ser fina ut, men jag tror nästan att jag har nästan-dupes till de flesta där. Bra att bli påmind, nu ska jag använda dem. :-)

    SvaraRadera
  10. Emma P: Viss ser de fina ut! Jag tycker mig känna igen de flesta sedan tidigare, men är inte helt säker.

    Ninni: Hrm, det har kanske jag också, men Trophy Wife och Dive Bar lockar ändå!

    SvaraRadera