onsdag 7 december 2011

Borstförvaring!


Idag visar Honi upp sin fina julpyntade borstförvaring, och uppmanar oss andra att visa hur det ser ut hos oss. Jag är inte sen att haka på! Passar ju perfekt när man är hemma och tokförkyld.

Tyvärr kan jag inte visa lika föredömligt ordningsam förvaring som Honi. Om sanningen ska fram råder kaos bland mitt smink just nu. För tillfället har jag exempelvis av någon outgrundlig anledning två olika sminkbyrårer. På bilderna framgår det kaotiska läget på dem.


På översta bilden huserar bland annat kabuki från IDUN Minerals (favorit!), kabuki från Too Faced, IsaDoras bronzerborste, småpenslar från Estée Lauder, rougeborste från The Body Shop och concealerborste från Lily Lolo. På bilden här intill ser ni Powder Foundation Brush från Clinique, puderborste från Rusta (!), foundationborste från Kicks och skunkborste från GOSH.

Kanske läge att organisera lite, eller vad säger ni? Hojta till om ni undrar något särskilt om någon av borstarna!

11 kommentarer:

  1. Mina borstar ligger ner. Det är värdelöst. Kanske borde hämta in en tom syltburk och ställa dem i... Kajalpennor står i en gammal kryddburk haha.

    SvaraRadera
  2. Malin: Syltburk o kryddburk låter som en jättebra idé! Mina kajaler står i kiwi-lyktor, jag har fyra helt knökfulla...

    SvaraRadera
  3. Sweet. Jag älskar såna här inlägg. Snart kommer mitt bidrag också.

    SvaraRadera
  4. Ojj, vad många borstar. Jag har kanske 10 sminkborstar sammanlagd. Däremot nagelborstar och penslar... säkert 30 stycken. Och de står i ljuslyktor.

    SvaraRadera
  5. Awesome Chemistry: Jag kommer genast över och tittar!

    Brilliant Nail: Oj! 30! Orkar du visa och berätta, det låter spännande :)

    SvaraRadera
  6. Jisses! Så många sminkborstar du har. Måste läsa om din favorit, om jag nu inte redan har gjort det, minns inte :)

    SvaraRadera
  7. Så kul att se hur det ser ut hemma hos dig också, och gud vad många borstar du har! :)

    SvaraRadera
  8. Carina: De blir fler och fler =)

    Honi: Jag tycker inte att det känns som de är så många, är ständigt sugen på fler :)

    SvaraRadera
  9. Brilliant Nail: Gött! Jag kommer och tittar!

    SvaraRadera
  10. Äger inte en sminkborste men jag bidrar med ett inlägg om hur det ser ut hos mig ändå;)
    http://lela.bloggplatsen.se/2011/12/09/6829079-i-min-necessar/

    SvaraRadera