tisdag 27 december 2011

NOTD och LOTD från julafton


Karmeran är alldeles överfull med smink- och nagelbilder från helgen som gått. Först ut är mina läppar och naglar från julafton! På dagen körde jag neutralt guldigt med IsaDoras Express Star Gloss i 61 Gold Rush och på kvällen slog jag till rejält med klarrött läpplack från Lumene.


Naglarna pryddes av 727 Merry Red från IsaDoras julkollektion Red Rush. Det är verkligen galet fint (mycket finare än på bilderna här)! Här kan ni se samma lack med holoöverlack över.


Att begränsa sig i packningen är alltid svårt. Min läppgarderob denna julen såg ut som på bilden ovan. Ni ser:
Vad hade ni på läppar och naglar på julafton?

5 kommentarer:

  1. Tjusigt! jag älskar röda läppar och naglar! alltid lika tjusigt!

    SvaraRadera
  2. Jag hade o har fortfarande Mavala(Madrid) på både naglar o tånaglar!

    SvaraRadera
  3. Peter: Madrid är aldrig fel! Jag hade Merry Red även på tårna, och där sitter det fortfarande kvar.

    SvaraRadera