torsdag 29 december 2011

Dagens öga med Tedday Bear och Blonde Ambition



Som alltför ofta när jag är ledig har jag dragit på mig en rejäl förkylning med feber. Himla trist! Tur att jag kunde muntra upp mig lite med att testa mina nya godingar från Too Faced.

Ur paletterna från julasken Beautiful Dreamer (färgprov här) använde jag både rouge och bronzer och skuggorna Tedday Bear och Blonde Ambition.


Utöver de söta paletterna använde jag sommarvarianten av Beauty Base Crystal Radience Primer från Lumene, UDPP, Beauty Base Dark Under Eye Concealer från Lumene, maskaran Silfr från Idun Minerals (recension här!) och Too Faceds Perfect Eyes Waterproof Eye Liner i Perfect Brown.

5 kommentarer:

  1. Fint! Det ser ut att vara två trevliga små paletter...

    SvaraRadera
  2. Usch nej! Hoppas att det inte är din tur med influensan. Bra också att vi hann ses häromdagen!

    Krya på dig-kramar!

    SvaraRadera
  3. Emma P: Tack! Ja, mycket trevliga =)

    Emilie: Tack för senast! Jag är redan bättre, faktiskt. Skumt med ensam febertopp! Lite seg och halsond nu, dock. kram!

    Lotta: Dubbeltack!

    Sanna: Tack!

    SvaraRadera