fredag 30 december 2011

Påfågelsblått juldagsöga



Jag har kört mycket blått i jul. Här ser ni juldagens öga där jag använt den blåa skuggan i Eye Shadow Trio 88 Peacock från IsaDora.


Här ser ni Sculpt and Shape Powder i Bone Beige/Emphasize från MAC, Full Bloom Ultra Flush Powder Blush i nyansen Who's your Poppy från Too Faced, Eye Shadow Trio 88 Peacock (färgprov!) från IsaDoras julkollektion Red Rush, Beauty Base Dark Under Eye Concealer från Lumene, UDPP, Big Bold Mascara Super Volumizing, Bikini Line från Benefit, Cliniquekajalen Deep Cobalt och silverdelen ur fina duokajalen från Collistar.

7 kommentarer:

  1. Jag håller med ovanstående talare. Riktigt flott!

    SvaraRadera
  2. Du klär väldigt bra i blått!

    SvaraRadera
  3. Ninni: Jag kan inte annat än instämma :)

    Blowfish: Tack!

    Lotta: Tack! Jag trivs bra i blått.

    SvaraRadera
  4. Vackert, det är en mycket fin färg det där...

    SvaraRadera