måndag 19 december 2011

Nytt till läpparna från Lumene: Lingonberry Lasting Lip Stain & Balm


Lumene lanserar nu i december en ny långvarig, lätt täckande läppfärg med namnet Lingonberry Lasting Lip Stain & Balm. Det rör sig om tuschaktig läppfärg à la Max Factors Lipfinity Lip Tint, men med ett återfuktande läppbalsam i andra änden. Läppblasamet innehåller bland annat återfuktande fröolja från nordiska lingon som ska ge läpparna en naturlig och välvårdad glans. Låter ju inte alls dumt!

Enligt informationen torkar Lasting Lip Stain på några sekunder och känns lätt på läpparna och sitter på plats länge med matt transparent färg.

Lingonberry Lasting Lip Stain & Balm kommer i åtta färger och kostar 116 kr. Från vänster till höger:
10 Promise
11 Secret
12 Moments
13 Touch
14 Illusion
15 Eternity
16 Dreams
17 Feeling

7 kommentarer:

  1. Ska bli intessant att testa dem - jag gillade inte nån av MaxFactors nyanser så det blev aldrig nåt köp - men kanske nån av de här faller mig i smken... =)

    SvaraRadera
  2. Max Factors funkade tyvärr inte så bra på min torra läppar då det blev ojämn färg, undrar om det blir likadant med dessa? Jag är allt lite nyfiken ändå =)

    SvaraRadera
  3. Verkar intressant! Måste man spana in.

    SvaraRadera
  4. Shamrock: Visst är det?!

    Jenna: Det blir kul att se dem i verkligheten sen!

    Roxcat: Jag tycker också att de var lite småsvåra torrhetsmässigt. Hoppas att dessa är bättre! Det verkar ju lovande med balsam-delen.

    Lotta: Jag också!

    SvaraRadera
  5. Ser fina ut! Ska man ha läppbalsamet först alltså och sen måla med färgen leler hur sjutton funkar de?

    SvaraRadera
  6. Anonym: Man ska ha stainet (färgen) först och balsamet sen!

    SvaraRadera