onsdag 28 december 2011

Boom Boom Pow!


Häromdagen yttrade jag en önskan om en guldversion av Confetti Kisses från H&M, när jag sprang på ett ställ med lack från Deborah Lippmann i föräldrastadens parfymeri var lyckan gjord! Boom Boom Pow kostade visserligen nästan tio gånger så mycket som H&M-varianten, men jag inbillar mig att det kan vara rimligt eftersom jag hittills inte shoppat loss på reorna över huvud taget.



Här ser ni lacket lite småslarvigt applicerat över juldagsmanikyren. Fotona är inte heller de bästa, med med lite mindre tajt om tid tror jag att man kan få till en riktigt bra nyårsmanikyr med guldglitter om man vill!

9 kommentarer:

  1. Har sett flera läckra lack från Deborah Lippman på sistone. Men de är inte billiga direkt... hade velat ha det här kitet: http://eleven.se/deborah-lippmann-lets-get-this-party-started-kit-16903.html

    SvaraRadera
  2. Tjusigt! Vad för parfymeri har det märket?

    SvaraRadera
  3. Underbart med glitter och från Deborah Lippmann dessutom <3

    SvaraRadera
  4. Shamrock: Ja! Men det var inte billigt...

    Ninni: Det kittet är så sjukt fint! Men dyrt, ja. Lacket här kändes ok mest för att jag var påväg att plocka helt onödiga dyrare grejer ur reakorgen.

    Lotta: Tack! Jag vet faktiskt inte vad det heter, men det är ett rejält stor fristående (tror jag) parfymeri i Kristianstad.

    Emma: Ja! Ren kärlek!

    SvaraRadera
  5. Det ser ut att vara ett härligt lack! Förstår att du gärna ville ha ett i guld med. Jag klickade hem Nubar Silver Sparkle och Golden Glow samtidigt då jag var i samma tanke. Sen är de tyvärr onödigt lika, men jag behåller båda ändå, annars kanske jag får för mig att jag behöver köpa dem vid ett senare tillfälle...

    SvaraRadera
  6. Emma P: Tack! Nubar brukar ju leverera, så dem måste jag också spana in!

    Kashaya: Tack :)

    Nailtastic: Tack!

    SvaraRadera