söndag 4 december 2011

I badrumsskåpet just nu


Nu var det ett tag sedan vi kikade på mina tre hyllor i badrumsskåpet, så nu är det dags igen! Vintern har ju inte riktigt kommit, men en del har ändrats sedan sist. På översta hyllan finns:
  • Rosentalk från Crabtree & Evelyn. Den står mest här för att det är en fin flaska.
  • Dramatically Differnet Moisturising Lotion från Clinique. Även känd som DDM.
  • Miss Dior Chèrie L'Eau.
  • Favoriten All About Eyes från Clinique.
  • Finndödaren Formule SOS, också från Clinique.

På mellersta hyllan hittar vi:

Underst finns:
Phu, det var hela innehållet! Nu undrar jag: Hur ser era hudvårdsrutiner ut just nu? Några nyheter? Någon produkt som hänger med året om?

6 kommentarer:

  1. Det är alltid så kul att vad andra använder. Jag håller på att byta rutin nu och väntar produkter från Dermalogica, spännande! :)

    SvaraRadera
  2. Älskar att titta i andras badrumsskåp! Jag kör mycket Matis just nu, men även Clarins och Decleor. Har flera roliga rengöringar på gång så sånt blir det i bloggen framöver tror jag bestämt.

    SvaraRadera
  3. Kul att du är med o tävlar :D Är ju inte hela kitet som jag fick men en stor del av det...vet att jag inte hinner testa/använda allt! :P

    SvaraRadera
  4. Joepshine: Dermalogica har jag fortfarande aldrig testat, men jag är mkt sugen!

    Ninni: Kul att höra :) Och kul att ha en massa recensioner att se fram emot hos dig!

    SvaraRadera
  5. Älskar att se vad andra har! Tycker det är så inspirerande. Man får lite tips!

    SvaraRadera