torsdag 8 december 2011

Till testning: d.j.v. beautenizer Volume Lash


d.j.v. beautenizer Volume Lash är en volymmaskara som med ett enda penseldrag ska separera, konditionera och ge volym åt fransarna. Detta med hjälp av den 3D-filmbeläggning som kapslar in varje frans. Formulan ska vara mycket hållbar men gå lätt att tvätta av med varmvatten. Om jag förstår pressinfon rätt är d.j.v. beautenizer släkt med den berömda Fiberwig-maskaran. d.j.v. beautenizer ska bli spännande att prova, jag tror inte att jag testat något liknande tidigare. Jag återkommer med omdöme så fort jag hunnit med ordentlig testning!

5 kommentarer:

  1. Konditionera? Måste slå upp, har aldrig hört det så. SAOL hälsar "försätta i lämpligt tillstånd för användning, göra lämplig". Det låter mer som den förberedande delen i tvådelade fibermaskaror. Som en primerfunktion. Jag borde konditionera mig själv känner jag. Är det för sent för en promenad? Om jag får göra godis efter den kanske? ;)

    SvaraRadera
  2. Är nyfiken på den här! Ser fram emot att få höra vad du tycker om den.

    SvaraRadera
  3. Malin: Lite svengelskt i överkant kanske ;) Från "conditioner"? "Balsamera" hade nog också låtit lite småskumt :)

    Hur som är nog tanken att denna är primer och fiber i en. Och godis låter ju helt rätt. Ibland behöver man minsann godis även innan promenixen, för att orka!

    Lotta: Jag återkommer inom kort :)

    SvaraRadera
  4. Jag var inte imponerad över Fiberwig-mascaran, fattade inte riktigt hypen. Ska bli kul att se vad du tycker om denna.

    SvaraRadera
  5. Ninni: Jag ska testa den med hull och hår, så får vi se sen =)

    SvaraRadera