onsdag 28 december 2011

Ruby Pumps


Julaftonsnaglarna fick sig en törn i en Couronne-match, så de fick repareras lite på juldagsmorgonen. Då åkte ett lager av julklassikern Ruby Pumps på för lite extra julstämning!




Ruby Pumps kommer från China Glaze. Det var ett bra tag sedan jag använde det, bland annat för att jag kom ihåg det som svårt att ta bort, men med Depends "Dip-in remover Supersnabb" (recension här) var det inga problem!

Psst! Idag kommer det troligen att vankas en extra NOTD lite senare. Jag har nämligen ett shoppingfynd att visa upp...

4 kommentarer:

  1. Dip in tar ju bort ALLT Lack verkligen :)

    I alla fall dom jag testat :D

    SvaraRadera
  2. Wysteriia: Ja, de är klockrena!

    SvaraRadera
  3. Det var Ruby pumps som ledde in mig i nagellacksträsket. En klar favorit med andra ord. :)

    SvaraRadera
  4. Mrs Data: Oj, spännande! Jag förstår att du trillade dit :)

    SvaraRadera