lördag 3 juli 2010

Recension: Depends doppremover


Jag hade turen att vinna Depends "Dip-in remover Supersnabb" i en tävling hos Ingegerd på Nice Candy Life. Jag har varit nyfiken på den länge och läst mycket om den, men inte riktigt vågat tro att den skulle funka. Nu har jag hunnit testa den rejält. Jag har tagit bort tjock korall, stark korall, fem lager turkos, mörkrött, mörklila, knallgult och ljusrosa, och vet ni vad? Removern fungerar utmärkt! Effekten verkar inte försämras med tiden heller. En riktigt klockren, prisvärd produkt som jag utan tvekan kommer att köpa fler gånger.

Removern är fri från aceton, olja, färg och parfym. Den är till för naturliga naglar (ej lösnaglar). Pris: 59 kr för 100ml.
Betyg: 5 av 5

5 kommentarer:

  1. Så man doppar bara ner naglarna i den och så tas det bort utan gnuggande med bomull? Låter riktigt spännande! :)

    SvaraRadera
  2. Jag har haft liknande från olika märken och de är verkligen suveräna! Ska köpa mig en Depend nu när du påmint mig!

    SvaraRadera
  3. Som jag har letat efter den där. Jag måste ha enorm otur att den alltid är slut då jag är ute och letar för jag har inte lyckats hitta någon nånstans. :S

    SvaraRadera
  4. Köpte en häromdagen och blev riktigt, riktigt imponerad! Var lite tveksam, men det funkar verkligen.

    SvaraRadera
  5. Honi: Japp, så funkar den. Galet smidigt!

    Sminkan: Ja hade ingen aning om att det var SÅ bra =)

    Tina: Hoppas att du hittar den snart!

    Emilia: Då var vi två som var tveksamma! Härligt att bli positivt överraskad =)

    SvaraRadera