torsdag 29 juli 2010

Mer Rusta-shopping

Senare idag ska ni få se världens finaste produktutskick, men först lite mer budgetshopping:

Jag har länge varit nyfiken på hårvård från märket Aussie, men varit för snål för att testa. När jag hittade Miracle Moist Schampoo och balsam för 49 kr styck på Rusta slog jag till. Hittills har jag hunnit testa en gång, och resultatet känns positivt än så länge.

Rusta hittade jag också en stor mjuk (?) puderborste i naturhår. Om den är ett budgetfynd för sina 49 kr eller ej återstår att se. Jag har behövt en sådan borste länge och gjort så många olika försök i budgetsvängen att jag snart kunde köpt en dyr och bra direkt istället för samma pengar…

5 kommentarer:

  1. Oh- nu blir jag nyfiken! Och det var verkligen ett fynd. AUssie brukar väl kosta minst dubbelt så mycket?

    SvaraRadera
  2. Retsticka där! Nu blev jag verkligen nyfiken!!!
    Verkar som att du fyndade en hel del bra saker! Borster ser supermjuk ut och verkar ha en trevlig form.

    SvaraRadera
  3. Veronica: Ja, jag har för mig att de brukar kosta upp emot 100-lappen. Rusta är ett hett tips =)

    Lina: He, he ;) Jag har stora förhoppningar på borsten!

    SvaraRadera
  4. Jag har också klämt på puderborsten!
    Nyfiken på vad du tycker:D

    SvaraRadera
  5. Sanna: Jag lovar att återkomma när jag testat ordentligt =)

    SvaraRadera