lördag 24 juli 2010

Cool Summer



Lackade naglar lever farligt i allt flyttande, men Cool Summer från H&M har hängt med några dagar. Lacket är skirt, jag har tre lager här, men borde nästan haft fyra för att få en ordentligt täckande mörklila färg. Cool Summer är inte riktigt lika fint som fyndet Turquise Kitty, men det är fint! Glittret är svårt att visa på bild. Det är finkornigt i rött, blått och rosa och ger en något knottrig yta. Fint, som sagt, men lite i glittrigaste laget för att jag skulle känna mig bekväm i det på jobbet. Tur att jag har semester!

5 kommentarer:

  1. Wow, effektfullt så det förslår, själv har jag på naglar o tår depend nr 069 (chockmetallicrosa), fast byte till något klarrött eller mörkröd-lila senare i kväll.

    SvaraRadera
  2. Skimret i denna ser underbart ut!

    SvaraRadera
  3. Nailtastic: Tack, det är det =)

    SvaraRadera