torsdag 15 juli 2010

Målade tår och fest i dagarna tre


Med lite bilder på mina tånaglar målade med Urban Decay Big Bang från Apocalyptic Nail Kit, annonserar jag långsammare tider på bloggen framöver. Nu börjar min efterlängtade semester och den inleds med inget mindre än fest i dagarna tre med kompisar från studierna. Det kan hända att något enstaka inlägg, schemalagt eller live, dyker upp lite då och då.

När jag väl semestrar på hemmaplan istället blir det sminkningar från tredagarskalaset, recension av solskydd till ansiktet från ACO och Cliniderm, recension av Hydrance Optimal Light SPF 20 från Avène med mera!

9 kommentarer:

  1. Hoppas ni får jätteroligt, sötnos! Urtjusiga tår har du i alla fall.:)

    SvaraRadera
  2. Superfint! Sandalerna ser söta ut också.

    SvaraRadera
  3. Snyggt på dina tånaglar, färgen passar så bra. Jag har precis bytt till mitt chockcerisa lack China Glaze(carribbean Temptation) på tånaglarna, jag har lagt 2 lager o tänkte avsluta med överlack, naglar på händer blir samma färg om en stund. Detta lack är en av mina favoriter nu under sommaren, det är så självlysande o läckert! Jag byter lack i regel 1 gång i veckan, så nästa vecka något blått kanske.

    SvaraRadera
  4. Glömde bort, sorry...... Ha en Trevlig semester!

    SvaraRadera
  5. Basteth: Tack =)

    Ninni: Tack!

    Peter: Det är lugnt, tack =) Chockceriserosa låter som en hit på både fingrar och tår!

    SvaraRadera
  6. Vad snyggt det var. Matchade himla fint sandalerna:)

    SvaraRadera
  7. Härligt med semester Kerstin! och snygga naglar:)

    SvaraRadera