tisdag 13 juli 2010

Fredag i khaki


I fredags matchade jag mina leopardmönstrade naglar och khakifärgade klänning med khakiögon och guldskimrande läppar. Passade bra på en afrikansk middag, tycker jag!


Produkterna jag använt ser ni nedan. Det är rouget Benefit Sugarbomb, skuggorna Mildew och Toasted från Urban Decay, kajalen Wooden Metal från Make up store, IsaDora Vibra Lash Mascara, YSL Touche Èclat och Bare Escentulas Buxum Lips Sunny. (Bilden är klickbar.)


Utöver produkterna på bilden använde jag även skulpterings- och highlighterpuder från MAC och finishpudret Skin Perfector Shine & Redness Eliminator från Lumene Natural Code. Shine & Redness Eliminator är nästan alltid med i mina dagens, men hamnar inte alltid på bild eftersom det ständigt åker runt i handväskan.

4 kommentarer:

  1. Härlig sminkning! och som vanligt så gillar jag dina produktbilder. Såg förresten att powderflage finns hos strawberrynet nu. Det ryckte lite i klickfingret, men jag sansade mig. Har verkligen inga pengar över just nu, så får vänta till lönen...

    SvaraRadera
  2. Väldigt fint! Passade verkligen bra på en afrikansk fest, tycker jag.

    SvaraRadera
  3. Ninni: Tack =)

    Emma P: Tack! Alltid kul att hära =) Powderflage är toppen, den finn säkert kvar när lönen kommer!

    Sminkan: Tack! Det kändes riktigt bra =)

    SvaraRadera