onsdag 30 november 2011

Mer till läpparna från IsaDora Red Rush


Vi har tidigare tagit en titt på glossen ur IsaDora Red Rush och nu ska vi kika närmare på stiften också. De heter Jelly Kiss i 59 Merry Red och Perfect Moisture Lipstick (105 kr) i Red Rush och pennan Perfect Lipliner (69 kr) i 31 Prime Red.



Jag är ju så himla förtjust i Jelly Kiss, så 59 Merry Red var det första jag öppnade. Det är en riktigt fin färg, även om den egentligen inte är ny, redan vid första anblick märktes att det egentligen är samma stift som 59 Merry Berry, men det gör ju ingenting, eftersom det är så fint (Det är helt enkelt samma färg och nummer, men råkade få annat namn i pressinfon).

Stiftet är ett bra mer lättburet alternativ till klassiskt signalrött. Bilderna ovan är, som ni ser, tagna i helt olika ljus. Färgen är byggbar och mjuk, man kan vara diskret eller riktigt fuktmättat röd, beroende på humör.


Vågar man riktigt knalligt julrött är istället Perfect Moisture Lipstick Red Rush det självklara valet. Här ser ni stiftet tillsammans med Perfect Lipliner i 31 Prime Red. Läpp-penna är verkligen a och o för läppstift i starkare färger!

Perfect Moisture Lipstick
är också mycket skönt på, så sköna att det faktiskt är ett av de bäst säljande stiften i Sverige.

4 kommentarer:

  1. PML Rush Red tycker jag ser ljuvlig ut, jättefint på dina läppar!

    SvaraRadera
  2. Det är så snyggt med läppstift men jag är dålig på att använda det själv

    SvaraRadera
  3. Shamrock: Jag måste erkänn att jag också är det! Jag visar gärna här, men bär inte så oftast till vardags. Ska bättra mig!

    SvaraRadera