tisdag 15 november 2011

Höst med Bright Future och Sommargyllen


Dagens öga vägrade, på grund av hektisk jobbdag, att bli fotograferat. Här visar jag istället en höstig variant från helgen som gått.



Gult är minsann en trevligare färg än man först tror! Här är det nya bloppis-fyndade Bright Future som står för det gulaste.


Jag använde bland annat: Sommargyllen från IDUN Minerals (färgprov här), Bright Future från MAC, rouget Valnöt från Apoliva Makeup (färgprov här), Dark Under Eye Concealer från Lumene, maskaran Silfr från Idun Minerals, Illuminating Face Base från The Body Shop och 24/7 glide-on eye pencil i Baked från Urban Decay.

13 kommentarer:

  1. Den där ska man försöka komma ihåg till påsk. Snyggt

    SvaraRadera
  2. Väldigt fint med gul ögonSkugga på dig!

    SvaraRadera
  3. Väldigt fint och inspirerande! Synd att jag idag är uppe väldigt tidigt för att vara mig och inte orkar göra några ögon. Men på fredag kanske man kan rocka lite färg? :)

    SvaraRadera
  4. Åh så snyggt! Skulle verkligen vilja ha Bright future i min ägo jag med,och att blanda den med lite guldigt blev kanon.

    SvaraRadera
  5. Så fint med gult, det är rätt ovanligt!

    SvaraRadera
  6. Tänk att gult kan vara så fint!

    SvaraRadera
  7. Shamrock: Tack! Det passar nog ypperligt även till påsken =)

    Sminkan: Tack!

    Blowfish: Tack! Fredagar passar utmärkt för färg :)

    Lisa: Tack! BF är kanon :)

    Honi: Tack!

    Ninni: Det är inte dumt!

    SvaraRadera
  8. Grymt snyggt, Bright Future är jättefin på dig. Blir inspirerad att sporta gult någon dag nu! :)

    SvaraRadera
  9. Josephine: Tack, vad kul att höra =)

    SvaraRadera
  10. Du passar jättebra i gult/guld. Fin kontrast mot ögonfärgen. Snyggt! :)

    SvaraRadera