fredag 18 november 2011

Lumenelacken ute nu


Nu finns de fina vinterlacken från Lumenes Party Collection Sparkling Stars (79 kr 5 ml) ute i butik. Jag har tyvärr inte namnen på alla, men visst ser de fina ut?! Jag ska genast ta mig för att testa dem jag har hemma hos mig och berätta vad jag tycker.

Uppdatering: Nu har jag lite info om färgerna och lackens namn. Här kommer de:
30. Festive Mood (Satin night grey blue)
31. In the Darkness (Deep silvery grey)
32. Starry Pearls (Sparkling champagne rose)
33. Sensual Glam (Festive vermilionred)
34. Shine On (Metallic khaki beige)
35. Preciousness (Deluxe gold)
Jag trodde att jag redan hade några av dem hemma, men de visade sig vara andra lack. Hur som helst kan jag berätta att Lumenes lack håller riktigt bra kvalitet. Mer om dem inom kort!

Psst! Glöm inte att det är holofredag idag!

6 kommentarer:

  1. De ser jättefina ut! Jag är som sagt usel på att hänga med på utmaningar som holo-fredagar. Men jag älskar att läsa om dem hos er andra!
    :-)

    SvaraRadera
  2. Hologram från milani här också idag! Hoppas du har en skön fredag!

    SvaraRadera
  3. Jag har äntligen också lyckats vara med på holofredagen! Eller, jag hoppas att jag får vara med trots en minimal mängd holo ^^

    SvaraRadera
  4. Vad fina, gillar det svarta och det bronziga :D

    SvaraRadera
  5. Mrs Data: Härligt!

    Ninni: Kul att höra :)

    Basteth: Kul att vi är på samma märke :) Hoppas du också har det bra, och att du är frisk!

    Annie: Vad kul! Alla får vara med :)

    Viktoria: De färgerna ser riktigt fina ut!

    SvaraRadera