fredag 18 november 2011

Digital holofredag!



Nu är det minsann holofredag igen! en var hotad för min del denna vecka. Jag hann lacka, men det fans varken en tillstymmelse till solljus eller batteri i kameran vid lunch idag när jag hade fotomöjlighet. Lysrören över köksbänkarna visade sig dock funka okej. Lacket ni ser är Milani 3D Digital över ett oranget lack. Vad bär ni idag? Jag samlar ihop länkar om en stund!


Här har vi länklistan:
Roxcat med China Glaze TMI
Brilliant Nails med Orlys Androgynie
Annie med en snygg blå kombo
Sminkan med en annan tjusig blå kombo
Mrs Data med Eyeko Cosmic
Emma med MUS Medeleine
Angelica visar också Milani, fina Hi-tech

Hojta för all del till i kommentarerna om jag och min fredagströtta hjärna missat någon, eller om ni kommer till efter hand!

13 kommentarer:

  1. Jag har också Milani! Hi-res ovanpå ljusblått för att göra det lite blåare lila.:)

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Kul att se alla kombinationer man kan göra met det lacket! Jag postade precis ett inlägg med TMI som jag haft undanstoppat i mina gömmor ett tag.

    SvaraRadera
  3. Jag visste att det skulle bli Milani! :D

    Digital är jättefin. Alla de lacken är fina.

    SvaraRadera
  4. Milani 3D verkar bli en av holofredags favvisar. Äger faktiskt inte en ända så nu blev jag riktigt sugen!

    Idag bidrar jag med ett glitterlack ur ORLYs Holiday Soireé.

    SvaraRadera
  5. Snyggt (det påminner lite om Nubar Prismcollectionen)

    SvaraRadera
  6. Basteth: De passar bra för lite layering, de här Milanilacken :)

    Roxcat: TMI ser verkligen helt galet fint ut!

    Sminkan: He, he :) Jag har ju knappt några andra...

    BrilliantNail: Jag har å andra sidan nästan bara dem, så jag får ta till dem hela tiden :)

    Ditt Orly-lack ser jättefint ut!

    Shamrock: Tack! Ja, det har du rätt i!

    SvaraRadera
  7. Superfin kombo, blir en jättehärlig färg ihop!
    Skulle vilja ha en ögonskugga som holo-skimrar i den där nyansen :)

    SvaraRadera
  8. Suveränt snyggt, jag gillar när det är lite sådär holo-kornigt.

    SvaraRadera
  9. Har oxå Milani 3D lack på mig idag, Hi-Tech:)

    SvaraRadera
  10. Läckert! Härligt med holofredag igen, jag är med!

    SvaraRadera
  11. Nissan: Tack! Åh! En holoskimrande ögonskugga vore ju drömmen =)

    Ninni: Tack! Jag gillar nog helt linjärt allra bäst, men det är inte så lätt att hitta...

    Angelica: Hi-Tech är supersnyggt!

    Emma: Tack! Medeleine är verkligen kick-ass-holo!

    SvaraRadera
  12. Ursnyggt! Jag kör Black Galaxy, så fint! :)

    SvaraRadera
  13. Josephine: Tack! Black Galaxy är verkligen fint!

    SvaraRadera