måndag 21 november 2011

Honeymoon Ever After


Idag fick Eye Love Eye Shadow Collection från Too Faced komma fram ur gömmorna.


Också i dagens: Garniers nya BB Cream Miracle Skin Perfector, Too Faced-paletten, IsaDora Jelly Kiss i Orange Blossom, Touch of Radiance Blush i nyansen Radiant Blush (färgprov här!), maskaran Silfr från Idun Minerals, UDPP, Dark Under Eye Concealer från Lumene, 24/7 glide-on eye pencil i Bourbon från Urban Decay och Clinique Instant Lift for Brows.


Idag använde jag Heaven, Honeymoon och Ever After.

6 kommentarer:

  1. Fint! :) Är lite sugen på Too Faced faktiskt :)

    SvaraRadera
  2. Vilka fina färger! Gillar!

    SvaraRadera
  3. Blowfish: Tack! Too Faced är ett märke jag rekommenderar varmt, även om det är lite dyrt i Sverige :)

    Lotta: Tack :)

    SvaraRadera
  4. Sv: Ja åtta dagar på rad kändes om man säger så. Kommer bli så nu med, från torsdag till fredag nästa vecka. Men då är jag ledig idag och imorgon. Man får se det positiva i det hela, jag gillar verkligen mitt jobb plus att det är pengar! :)

    SvaraRadera
  5. Ninni: Tack! SKimmer känns alltid rätt för mig :)

    Blowfish: Skönt med lite ledighet =)

    SvaraRadera