tisdag 13 september 2011

Lumene Touch of Radiance Blush + ett färgprov


Nu i höst släpper Lumene också fyra ny rouge innehållandes nordisk ametist. Touch of Radiance Blush kommer i fyra transperant matta nyanser med finmalet lysterpigment:
  • Radiant Blush (lystergivande röd)
  • Secret Blush (lystergivande persika)
  • Charming Blush (lystergivande nude rosa)
  • Sweet Blush (lystergivande mjuk rosa)

Jag har fått hem nyansen Radiant Blush. Den ser otroligt fin ut, och jag är säker på att den passar bra även om jag inte hunnit testa.



Radiant Blush beskrivs som lystergivande röd, men jag skulle snarare säga att den är koralltonad. Jag ska spana in resterande färger så fort jag hinner förbi Åhléns eller Kicks, för detta verkar lovande!

Touch of Radiance Blush finns redan ute i butik och kostar 125 kr/4 g.

2 kommentarer: