tisdag 27 september 2011

Nyfiken på: Lumene Radiant Touch Detoxifying Mask & Micro Scrub


Jag är så sugen på Radiant Touch Detoxifying Mask & Micro Scrub från Lumene. Även om jag har två andra skrubbar som jag verkligen gillar (Neutrogena och Cliniderm), hindrar det mig inte från spana runt. Dessutom är de båda jag har faktiskt på upphällningen.

Radiant Touch Detoxifying Mask & Micro Scrub kan användas som mask eller peeling (liksom Cliniderms). Produkten innehåller nektar från nordiskt hjortron, växtsyra, mikrokulor (från mjölksyra) och tranbärsfibrer, som ska göra huden fräsch, strålande och förnyad. Skrubben är parabenfri och kostar 115 kr för 75 ml. Har ni testat? Vad tycker ni?

5 kommentarer:

  1. Nix, inte testat, men jag rådiggar ju Cliniderms variant.

    SvaraRadera
  2. Har tyvärr inte testat, men blir bra nyfiken nu!

    SvaraRadera
  3. Ninni: Ja, den är toppen! Får man köpa tre nya skrubbar när de två man har börjar ta slut? Tveksamt... :)

    Josephine: Visst bli man!

    SvaraRadera
  4. Den har jag också funderat på. Lumene är mitt favoritmärke vad gäller hudvård just nu.
    Vad är det för Cliniderm-skrubb ni gillar?

    SvaraRadera
  5. Nissan: Lumene är en av mina hudvårdsfavoriter också. Cliniderme Dual action 2-in-1 har jag recenserat här: http://skimmerskuggan.blogspot.com/2010/04/recension-cliniderm-dual-action-2-in-1.html

    SvaraRadera