söndag 25 september 2011

Cirkus Blå

Inför gårdgens kräftskiva hade jag bestämt mig för att vara mer somrig än kräftig (kanske sista rycket för i år?) och hade en mörkblå klänning med ljusblå prickar. När jag kikade i lådan med otestade lack visade det sig att där fanns ett helt gäng blå lack från vår- och sommarkollektioner som inte blivit testade än. Ljusblått är kanske inte riktigt min kopp te?


Här har vi nu alltså en lagom galen festmanikyr och färgprovning i ett med Dependlacken 228, 246 och 251. Bilderna är klickbara.

8 kommentarer:

  1. Härliga färger, tror fröken Skimmerskuggan har lite svårt att släppa sommaren va? :-)

    SvaraRadera
  2. Åh vilka fina färger tillsammans! :)

    SvaraRadera
  3. Jag gillade nr 228 bäst av de 3 lacken, nu ska tårna lackas om från Essies minilack mörkt vinröd till min favvofärg Essie(Jag-U-Are).

    SvaraRadera
  4. Ninni: Tack! He, he, idag kändes det helt rätt, jag har varit ute i shorts hela dagen :)

    Josephine: Tack!

    Peter: 228 är fint! Inte alls lika fint som Jag-u-are, dock :)

    SvaraRadera
  5. Fina naglar. Har helt glömt hur mkt jag brukade gilla att ha olikfärgade naglar. Det ska jag nog göra snart igen! Tack för inspirationen!

    SvaraRadera
  6. Läckert ju! Kul med en sista sommar-ryckning :)

    SvaraRadera