fredag 9 september 2011

Dagens naglar: Depend 260



Jag hade minsann svårt att välja vilket av Depends höstlack jag skulle hugga in på först! Hur det nu var föll valet på dammigt jade-gröna 260. Ganska grönt och kul, men ändå lättburet och lättmatchat. Chippandet här ska troligen inte skyllas på lacket, utan snarare på att jag struntat i överlacket och gått i närkamp med en nyckelknippa...


Hoppas att ni har en trevlig fredagskväll framför er! Med lite tur kommer det lite fler lackswatch om en stund här...

9 kommentarer:

  1. Den här köpte jag idag :D Köpte tre stycken för att fira att jag fått nytt jobb, äntligen! :D

    SvaraRadera
  2. Blowfish: Oj, vad kul! Stort grattis till jobbet! Vilka lack köpte du mer?

    SvaraRadera
  3. Jag gillar verkligen lack i nyanser som denna!

    SvaraRadera
  4. Roxcat: Jag också! Det är en väldigt lättmatchad och bra färg! Kul, men ändå diskret.

    SvaraRadera
  5. Jag köpte 260, 255 och färgen ja precis lackade med 259. Jag totalt älskar 259!

    Det hallonrosa lacket är Depend 122, tror från sommarens kollektion :) Idag sa jag upp mig, oh vilken härlig känsla!

    SvaraRadera
  6. Blowfish: De är ju kanonfina!

    122 är fantastisk! Det var den jag gissade på :) Vilket stort steg med att säg upp sig! låter gött :)

    SvaraRadera
  7. Jättesnyggt, lagom neutralt men ändå färgstarkt!

    SvaraRadera
  8. Ja eftersom mitt jobb har betett sig väldigt märkligt denna sommar och inte gett mig tider, vilket har satt mig i en konstig sits när det gäller pengar. Så nu är jag glad att få börja om på ny kyla på ett nytt jobb :) Även om det är samma bransch så känns det kul med en ny butik! :)

    122 är riktigt fin! Kommer använda den flera gånger definitivt

    SvaraRadera
  9. Jospehine: Tack!

    Blowfish: Gött att det löst sig! Min 122a kommer också att komma fram igen :)

    SvaraRadera