måndag 12 september 2011

Day Look ur Smokey Eye Shadow Collection från Too Faced



Precis som i tidigare nonetter från Too Faced finns små steg-för-stegkort till tre olika looker i Smokey Eye Shadow Collection. Jag föredrar egentligen att leka runt själv, men det är också kul att testa som det var tänkt från början.


I helgen kastade jag mig över daglooken, den mjukaste tresotningen i paletten. Jag tyckte att det blev riktigt fint, även om fotoljuset inte riktigt ville samarbeta.


Ur paletten: Firefly, Cloves och Up in Smoke. Jag har också använt Perfect Eyes Waterproof Eye Liner i Perfect Brown, UDPP, nya IsaDora-maskaran Big Bold Mascara Super Volumizing, Clinique Quick Blush i Peach-in-a-pinch och Sun Radience Skin Tone Perfector i nyansen Bronze Glow från Lumene.

5 kommentarer:

  1. Jättefint! Skuggorna är lite sådär härligt "åskiga".

    SvaraRadera
  2. Riktigt snyggt, passar dig perfekt! :)

    SvaraRadera
  3. Snyggt och enkelt, perfekt! :)
    Är sugen på en av de paletterna, får nog önska mig det i julklapp (oj vad konstigt det där kändes att säga,haha)

    SvaraRadera
  4. Ninni: Tack! Ja! Åskiga är rätta ordet!

    HippiSara: Tack!

    Josephine: Tack! Jag trivdes himla bra!

    Blowfish: Tack snälla! Jag tror att de kommer att stå med på många önskelistor i jul :)

    SvaraRadera