lördag 26 november 2011

Dagens dubbel med L'Oréal Superliner Luminizer



Idag blir det dubbla, men snarlika ögonsminkningar. I veckan körde jag en sminkning med Superliner Blue Eyes Luminizer en dag, och en nästan likadan sminkning med Superliner Brown Eyes Luminizer dagen därpå.



Båda sminkningarna är fotograferade utomhus (därav mössan som skymtar på de övre) mitt på dagen, men bilderna lämnar ändå en del övrigt att önska. Den blå färgen syns lite bättre än den bruna, men båda är fina tycker jag. Lättmålade också!


Båda dagarna kom kindfärgen från Benefit CORALista, läppfärg från IsaDoras Express Star Gloss i 62 Sugar Rush (färgprov!), ögonskuggan är Stila Smudge Pot i Kitten från frans till bryn och Superliner Brown Eyes Luminizer kommer från L'Oréal Paris.

Smudge Pot + Superliner var en grym kombination. Målades på vid sexsnåret på morgonen och satt till efter midnatt igår!

7 kommentarer:

  1. Härlig vintersminkning - nu saknas bara snön

    SvaraRadera
  2. Jädrigt snygg vinge där på de övre bilderna. Fin färg på mössan också.

    SvaraRadera
  3. Jag börjar gilla blått mer och mer nu så tyckte den blåa var finast :)

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Enkelt och snyggt! Min typ av sminkning, det är vad jag brukar göra på morgonen, ibland bara med penna. Fast inte lika fin vinge...Och inte alltid jag orkar/hinner ta nån ögonskugga. Den var jättefin också.
    Men eyelinern! Jag bara måste ha den blå!

    SvaraRadera
  5. Shamrock: Tack! JA, lite snö kan det få komma snart!

    Ninni: Tack :)

    Blowfish: Tack! Det tycker jag också.

    Lotta: Tack! Den blå är väl värd att ha!

    SvaraRadera
  6. Jättefint! Ska spana in linern i butik!

    SvaraRadera
  7. Josephine: Tack! Den är väl värd ett span!

    Sminkan: Tack!

    SvaraRadera