måndag 14 november 2011

Vanilla, Flow och Deeper


Idag blev det neutrala ögon på mig. Eftersom jag inte sminkade mig på språng passade jag på att plocka fram fina men lite otympliga 15-Year Anniversary Palette. Jag har använt skuggorna Vanilla, Flow och Deeper.


Här ser ni allt som behövdes: solpuder från Physicians Formula, paletten från Urban Decay, rouget Sugarbomb från Benefit, Clinique Instant Lift for Brows, Too Faceds Perfect Eyes Waterproof Eye Liner i Perfect Brown, Lumenes Touch of Radince Highlighter, UDPP, Beauty Base Dark Under Eye Concealer från Lumene, Big Bold Mascara Super Volumizing och sommarvarianten av Beauty Base Crystal Radience Primer från Lumene.

5 kommentarer:

  1. Som vanligt passar det dig utmärkt och är väldigt fint :)

    SvaraRadera
  2. Blowfish: Tack! Inte så speciellt, kanske, men trivsamt :)

    SvaraRadera
  3. Jättefint, och vilken härlig glans det är i skuggorna!

    SvaraRadera
  4. Sånna där mejker trivs jag också i just nu.

    SvaraRadera
  5. Josephine: Tack! UD är oslagbara där!

    Ninni: Det är inte dumt =)

    SvaraRadera