tisdag 8 november 2011

IsaDora 87 Golden Fig på ögat



Idag har jag njutit av 87 Golden Fig från IsaDoras julkollektion. Färgerna är verkligen fina och jag ser fram emot att kunna visa dem i bättre ljus framöver.


UDPP, Golden Fig, maskaran Silfr från Idun Minerals, Lumene Touch of Radince Highlighter, Clinique Instant Lift for Brows , 24/7 glide-on eye pencil i Rockstar från Urban Decay.


Basen bestod i Pore Minimizer Refining Serum från Clinique, solpuder från Physicians Formula, foundation från IDUN Minerals (recension här!), Beauty Base Crystal Radience Primer också från Lumene och mineralrouget Peach Quartz från Maybelline.

10 kommentarer:

  1. Åh, den där paletten är så snygg. Jag skulle gärna köpa den. Men jag har typ tiotusen nyanser av lila redan (och dåligt med pengar) ;)

    Hoppas du haft en bra dag! Jag gillar din blogg jättemycket och har följt den ett tag nu :)

    SvaraRadera
  2. Superfint! Jag har precis upptäckt hur fin Rockstar är och den har bilvit en favorit, måste nog köpa en fullstorlek av den.

    SvaraRadera
  3. Annika: Tack snälla du! Jag hade en lite halveländig dag på jobbet igår, men det bli alltid bättre v en sådan kommentar =)

    Ibland blir det ju så med vissa färger, att man har väldigt många skuggor :)

    Lina: Tack! Rockstar är en klippa! Förtjänar absolut att has i fullstorlek, precis som du säger :)

    HippiSara: Tack!

    SvaraRadera
  4. Jättefint, gillar nyanserna i paletten!

    SvaraRadera
  5. Som vanligt jättefint :) Haft en bra vecka hittills?

    SvaraRadera
  6. Fint värre! Kanske ändå måste ha en av den där paletterna... hmmm.

    SvaraRadera
  7. Josephine: tack!

    Blowfish: Tack! Helt ok, mycket på jobbet, bara :)

    Ninni: Tack! Just denna skulle nog passa dig bra :)

    SvaraRadera
  8. Jättefint, Rockstar passar perfekt till de här skuggorna!

    SvaraRadera