torsdag 3 maj 2012

Flamingo!

Inför sommaren känner jag alltid ett stort sug efter korall. År 2012 är inget undantag, så imorse kom korallfavoriterna Flamingo och Who's your Poppy fram.

Dagens bronzer, matta Chocolate Soleil, återfinns i  Too Faceds underbara bronspalett The Bronzed & The Beautiful - French Riviera Edition (färgprover här), Beauty Base och Red Neutralizer (bra hjälp mot lysande röd och irriterande finne) och Dark Under Eye Concealer (recensioner här!) från Lumene, rouget Who's your Poppy från Too Faced, mineralfoundation och concealern Blush Away från Lily Lolo, maskaran Silfr från IDUN Minerals (recension här), Eye Focus Single Eye Shadow i 33 Champagne från IsaDora, läppstiftet Le French Touch i 318 Sweet Marmalade från Lancôme, Flamingo från Smashbox och Perfect Eyes Waterproof Eye Liner i Perfect Brown från Too Faced.

5 kommentarer:

  1. Känner igen korralsugen, mitt är större än nånsin denna vår. Flamingo är en jättefin skugga, passar perfekt nu på vårkanten:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, det är alltid stort såhär års! Iår har det t o m blivit en del koralliga kläder för mig.

      Radera
  2. Korall är galet stort i år! Jag testade ett par korallbyxor igår men bangade och köpte svarta. En topp i korall skulle jag dock kunna tänka mig...

    SvaraRadera