måndag 28 maj 2012

Bronze Green + hänt i veckan


Även om jag har mycket spännande otestat i lacklådan behövs det utrymme för gamla favoriter då och då. Mavalas 155 Bronze Green släpptes på hösten (har jag för mig), men jag tycker att det passar året om. Idag har jag matchat med khakikläning och khakiögon. Matchigt värre!

Utöver naglar blir det ett nytt inslag när jag ändå sitter vid datorn. Här har vi en tillbakablick på gångna veckan:
Vad kommande vecka bjuder på återstår att se. Det hade varit kul med lite recensioner, men det finns risk för att det blir mest jobb och arkivnaglar...

4 kommentarer:

  1. Helt i min smak! Mörkt, grönt och skimmer, inte helt otippat att det gick hem hos mig haha.

    Det är svårt just nu tycker jag, att välja lack. Slits mellan mina gamla favoriter, ljusa sommarlack och "men ska jag ha ett nytt så kan jag ju blogga om det". Hm. För många viljor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst är det fint :)

      Inte lätt att prioritera bland alla lack... Vilka i-landsproblem! Nu ska jag kila upp och skruva ihop en ny Helmer till ännu fler lack. Hjälp.

      Radera
    2. Åh en Helmer! Gratulerar! Min lacksamling skulle helt klart må bra av en större lägenhet haha.

      Radera
    3. Hrm, jag kanske skulle kunna bygga en friggebod till min....

      Radera