onsdag 23 maj 2012

IsaDora Magnetic Nails

Även IsaDora lanserar i dagarna (79 kr / 6 ml) ett gäng magnetiska överlack. IsaDora Magnetic Nails kommer i 10 nyanser med fyra olika magnetmönster. Kul med olika mönster tycker jag! Jag har fått hem ett gäng för påseende, men knappt hunnit kolla på dem än. Dessutom välte jag ut tekoppen över pressinfon imorse. Så kan det gå, närmre inspektion får bli i helgen! Färgerna ser fina ut:

Här ser ni alla färgerna: 850 Chrome On, 851Gun Metal, 851 Metal Mystery, 853 Earth Magnet, 854 Opposites Attract,855 Northern Light, 856 Steel My Heart, 857 Electric Light, 858 Magnetic Mania och 859 Iron lady (Himla bra med färdigswatchad pressinfo!). Det fyra olika mönsterna heter: Star, Diagonal, Horizontal, Wave och kostar 39 kr om man köper dem löst. Wave följer med lacken från början. Jag har fått även en lös Diagonal för testning.

Här ser ni gänget som landat hos mig! Lacken lanseras vecka 24 runt om i landet, men redan vecka 21 (nu!)
hos Kicks. Vad säger ni om färgurvalet, är ni sugna? Jag är särskilt sugen på det gröna!

10 kommentarer:

  1. Ser ju ut att vara trevliga färger!

    SvaraRadera
  2. Väldigt fina färger. :) Liiite för dyra bara.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man får hoppas på introduktionerbjudande :)

      Radera
  3. De ser ju verkligen lovande ut!
    Det gröna lockar mest så börja gärna med den :)

    SvaraRadera
  4. Färgerna tycker jag är riktigt läckra, priset per ml inte lika läckra;)

    SvaraRadera
  5. Vilket fint blogginlägg!:) Behöver du ny pressinfo, hör gärna av dig! Ha en superbra helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) Pressinfon lyckades torka ;)

      Finfin helg till dig också!

      Radera