torsdag 3 maj 2012

Nyfiken på: Too Faced Primed & Poreless Pure Oil-Free Skin Smoothing Face Primer for Sensitive Skin

I årets kollektion från Too Faced, Summer Royality, finns en ny primer med. Den heter Primed & Porless. Primed & Poreless Pure Oil-Free Skin Smoothing Face Primer for Sensitive Skin (350 kr) och utlovar en jämn och matt yta med förminskade porer samtidigt som den lugnar rodnad och irriterad hy. Den ska också hålla sminket på plats hela dagen och den är dessutom parfymfri, veganvänliga och icke-portilltäppande.

Jag är otroligt nyfiken på den! Dessvärre fanns den inte hos Matas häromdagen, så jag har inte kunnat känna på den. Primers är svårt tycker jag, de måste testas innan man vet om de passar. Från just Too Faced är jag inte så förtjust i original-Primed & Porless, men bronsvarianten med SPF gillar jag mycket, trots att den är i mörkaste laget. Testning känns som ett måste, helt enkelt, men Primed & Porless. Primed & Poreless Pure Oil-Free Skin Smoothing Face Primer for Sensitive Skin verkar extremt lovande! Någon därute som redan testat?

4 kommentarer:

  1. Jag håller på lite lätt. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj vad spännande! Berätta gärna!

      Radera
  2. Jag funderar på att klicka hem denna från beautybay, den var inte så dyr där och jag tycker den låter bra...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hrm, Beauty Bay är ju ett himla bra sätt att få tag på den, det har du rätt i!

      Radera