söndag 20 maj 2012

Askungefix med Cliniderm Dual Action 2-in-1 peeling and mask

Jag kände mig riktigt fin i min sminkning på gårdagens bröllop. (Som såklart var fantastiskt! Det är inte varje dag man ser två av sina bästa vänner gifta sig med varandra.) Dumt nog lyckades jag inte knappa en enda bild på sminket. 

Här vill jag istället tipsa om en Cliniderm-favorit som kommer fram varje gång det vankas fest, nämligen: Dual Action 2-in-1 peeling and mask (65 ml/99 kr). Med AHA-syra och milda skrubbkorn polerar den fram en fin återfuktad yta som blir en bra utgångspunkt för smink. Jag använder den ständigt som snabbfix innan det vankas festligheter.

4 kommentarer:

  1. Länge sen jag hade den godbiten...

    SvaraRadera
  2. Ninni: Min är snart slut, och då kommer jag tveklöst att skaffa en ny.

    SvaraRadera
  3. Den ska jag nog prova, tack för tipset!

    SvaraRadera