måndag 28 maj 2012

Formula 10.0.6 In the T zone

FORMULA 10.0.6 är ett relativt nytt märke för mig eftersom det främst riktar sig till problemhy. Jag har i och för sig lite problem ibland, men är samtidigt torr och känslig. Nu har jag exempelvis en riktigt blank t-zon i värmen, så när erbjudandet om att testa en mask mot sådan problem dök upp tackade jag ja.

In the T zone är en som med hjälp av zink och havre balanserar huden i t-zonen och gör den mindre fet och oljig. Den ska också hjälper till att motverka pormaskar och finnar. (Här har jag stora förhoppningar!) Masken också örten Marshmallow som hjälper till att läka inflamationer och lugna huden.

In the T zone ska verka i femton minuter. Masken går att köpa på Åhléns och Kicks och kostar 99 kr. Varje förpackning innehåller tre stycken engångsmasker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar