söndag 20 maj 2012

Copper Peony

Här har vi en dagens ur arkivet med Exotic Color Intense Eye Shadow i Copper Peony från Too Faceds höstkollektion Midnight in the Garden of Glamour. Den ser inte så spännande ut, men lystern på skuggan är väldigt fin i bättre ljus. Spana in färgprov här!

Till sminkningen använde jag Tinted Beauty Balm Multi-Benefit Skin Care Makeup från Too Facedrouget Baked to Last i Coral från The Body Shop, Exotic Color Intense Eye Shadow i Copper Peony,  Bikini Line från Benefit som highlighter, läppstiftet IsaDora Jelly Kiss Shine i Clear Coral (färgprov!), Sun Radience Skin Tone Perfector och Dark Under Eye Concealer (recensioner här!) båda från Lumene, maskaran Silfr från IDUN Minerals (recension här) och Instant Lift for Brows från Clinique.

4 kommentarer:

  1. Vad lustigt, jag har en liknande sminkning idag med en krämskugga från Bourjois och min svarta Clarinspenna, fast jag är inte lika bra på vingar som du...

    SvaraRadera
  2. Drottningen av eyeliner! Så fint! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Jag har legat i länge, övning ger färdighet :)

      Radera