onsdag 9 maj 2012

Mer IsaDora Papagayo: Alla läppodukterna på en och samma gång

Igårkväll högg jag in på alla sex läpprodukterna ur IsaDoras sommarkollektion Papagayo - samtidigt! Det blev rosa överläpp och korallig underläpp.

På översta bilden till vänster har jag bara pennor och stift, och på resterande bilder har jag toppat med matchande gloss.

Rosa gänget: Perfect Moisture Lipstick i 162 Tropical Pink (119 kr), Moisturizing Lipgloss i 15 Tropical Pink och Perfect Lipliner i 35 Tropical Pink (69 kr).

 
Korallgänget: Perfect Moisture Lipstick i 163 Coral Glow, Moisturizing Lipgloss i Coral Glow och läppennan Perfect Lipliner i 32 Mandarine.

Färgerna är otroligt fina tycker jag, men jag skulle nog inte gå till jobbet i alla sex samtidigt... Vad tycker ni om looken? Fint eller förfärligt? Skulle ni våga gå ut så?

10 kommentarer:

  1. Haha! Nä, jag skulle nog inte gå ut så. Jag tycker att den rosa är riktigt fin. Om man bara ska satsa på en produkt, ska man ha penna, stift eller glans då? Jag vill ju att färgen ska komma fram.

    SvaraRadera
  2. Är inte läppstiftet liite glansigt i alla fall? Det är väl inte matt? Jag velar mellan stift eller gloss, vill ha färg som syns, men inget matt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, lite glansiga är de allt. Om man bara ska ha en sak skulle jag satsa på stift.

      Radera
  3. jag hade lätt vågat, gillar kombon och gillar idén att gå tväfärg!!

    SvaraRadera
  4. Jag hade lätt vågat - problemet är bara att jag alltid gnider läpparna mot varandra så resultatet hade blivit förstört på två minuter...

    SvaraRadera
  5. Åhhh vilka härliga färger. Hade nog kört de var för sig för Ninni skriver så gnider jag läpparna mot varandra. Men var för sig är de ju helt underbara!

    SvaraRadera