fredag 18 maj 2012

Rapsodine Body Oil

Kommer ni ihåg den fina sockerskrubben från Rapsodine Ekoraps? Samma märke har även en kroppsolja som jag har inne för testning just nu. 

Ekoraps Body Oil består till 99,5 % av ekologisk och/eller ekocertifierad kallpressad rapsoljoa och havtornsolja. Den ska återfukta och mjukgöra huden på djupet och skydda den. Allra bäst blir resultatet om man, likt med andra kroppsoljor, smörjer in sig när man är nyduschad och fuktig, men den funkar även på torr hud. Ekoraps Body Oil kan också användas som hårinpackning

Ekoraps Body Oil kostar 299kr för 100ml. Jag har ännu inte så stor erfarenhet av just kroppsoljor tt jag kan uttala mig om prisnivån, men jag tänker mig att produkten är riktigt dryg.

4 kommentarer:

  1. Jag är lite förvirrad över priserna, på deras hemsida ligger den på 199:-, men på en annan sida 299:- samt i pressinfon..?

    SvaraRadera
  2. Jag kommer absolut att testa TBS:s kroppoljor nu när de släpps. Är mycket nyfiken på hela konceptet kroppsolja. Ska bli kul att se vad du tycker om den här!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dem är jag också sjuuukt nyfiken på!

      Radera