fredag 4 maj 2012

Holofredag med Curacao Punch

Ibland tänker man att heltidsjobb och skönhetsbloggande inte hör ihop.... Jag lyckades inte fånga den fina solen som var tidigare idag så nu blir det småtrista lampbilder i dagens holofredag. (Uppdatering: Lägger till lite fler bilder med lördagsmorgonssol!)

Det fina lacket är hur som helst ett av den nya sommarlacken från KICKS Make Up, nämligen Curacao Punch med Sminkans egenblandade holo-överlack.

Spana in mer holofredag här:

Beauty by Jenny
Mrs Data
Bellas Naglar
Annie's Colors
Roxcat
Cactus
Sminkan
Emma
Honi

 
Är ni med också? Kommentera gärna så hittar jag er lättare!

24 kommentarer:

  1. Härlig färg!
    Klart jag är med :)

    SvaraRadera
  2. Gillar färgen skarpt!

    SvaraRadera
  3. Så fint med holo på det här lacket! Och jag är med idag =)

    SvaraRadera
  4. Himla snyggt! Och jag är också med denna vecka :D

    SvaraRadera
  5. Oj så vackert!
    Detta måste jag ha!
    Jag är även med denna vecka :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det är mycket ha-värt :)

      Kul att du är med, designen var jättefin!

      Radera
  6. Självklart, har faktiskt lite dåligt samvete när jag missar:) även om lacket jag visar idag är på gränsen, inte riktigt äkta....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska man inte behöva ha, men det är ju lätt hänt :) Kul att du är med idag!

      Radera
  7. Vad mjukt och lent det blev med holot ovanpå, hit:) Jag är inte med, katastrofal natt med katastrofalt lack....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag blev riktigt nöjd!

      Alltid trist med den typen av lackkatastrofer :(

      Radera
  8. Så otroligt fint! Ett till nagellack till min önskelista ;)!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Sådana listor blir lätt långa :)

      Radera
  9. Oh wow, det här blev ju galet läckert! Snyggt lack och ännu snyggare med holo:) Jag gillar verkligen Kicks-lacken, det är utan tvekan de jag köpt flesta av denna vår. Håller med om att det är svårt att hinna med när man jobbar heltid och även vill blogga aktivt. Har man sen en häst med så blir det ju inte lättare. Att dela en blogg med någon är jäkligt bra för mig, jag tror inte jag skulle kunna hålla folks intresse uppe på egen hand med mina sporadiska uppdateringar...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, Kickslacken ör ab fab!

      Med häst också hade det ju varit helt kört för mig! Vi ska dock förhoppningsvis ha hund här framöver. Hoppas att den inte tycker att bloggen är för trist :)

      Dela verkar riktigt skönt, särskilt med Sminkan som är så produktiv och duktig!

      Radera
  10. Wow! Det blev ju supersnyggt!

    SvaraRadera