fredag 25 maj 2012

Holofredag med Sand Grey

Kan man vara diskret i holo? Ja, men en lite mesigare i färg går det bra! Till dagens holofredag passade jag testa 2026 Sand Grey från Depends nya hologäng. Sand Grey  är ganska mesigt på egen hand, men har fina (scattered) regnbågar i solen. Regnbågarna blir faktiskt finare än vad man kan se på mina bilder här. Jag föredrar egentligen med färgglatt holo, men som en diskretare variant känns det perfekt!

Här är det också holofredag:
Vildanaglar
ElMika
Lacky Corner
Mrs Data
Clawsincolor
Vacker & Underbar
Cactus
My Nail Polish Online
MakeupMyLack 
ArtNail
Colourize Me 
Sminkan
LeLack
BeautybyJenny
Not fudging spotless

36 kommentarer:

  1. Nej, det där blir ingen favorit i min bok, lite för mesigt precis som du skriver.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland vill man ha starkare färger!

      Radera
  2. Åh, det där var det enda av holisarna jag verkligen ville testa - men det kom inte med i vårt utskick :(

    Jag gillar det! Skulle vilja ha det att toppa med.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Toppning är nog ingen dum idé! Otur med utskicket, du får helt enkelt shoppa själv :) Jag tänkte lägga vantarna på det röda som Ka visade också.

      Radera
  3. Fint. Är med själv idag för en gångs skull:-)

    SvaraRadera
  4. Jag tycker det ser riktigt trevligt ut!

    Hos mig är det Holofredag :)

    SvaraRadera
  5. Är på gång jag med. Kör också den diskreta varianten. Kan vara snyggt det med, tydligen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, ibland är det inte så dumt :)

      Radera
  6. Det är ju holo och det är ju alltid fint men jag kommer nog att välja bort det till fördel för de mer färgstarka. Jag är med snart. Knåpar på inlägget i detta nu. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag brukar också föredra färgstarkt, men det kändes bättre än jag trodde att vara såhär diskret.

      Radera
  7. Jag tycker det var fint, kanske ett bra lack att toppa med, som Mi säger!

    El Mika är med på dagens holofredag förresten! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Välkomna till holofredag :)

      Topping är en kanonidé!

      Radera
  8. Fint =)
    Jag är med idag igen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Kul att du är med, ditt var toksnyggt!

      Radera
  9. Fint om man vill vara lite mer diskret, fast ändå holo. Jag har en fråga till dig som alltid har så snygga naglar. Hur håller du resten av händerna snygga också? Jag har tyvärr fortfarande torra partier på mina händer trots att vintern är över och letar efter en bra handcreme eller något annat supertips för att få fina händer igen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, inte så dumt!

      Tack! Jag tror att just handkräm är nyckeln. Jag konsumerar extremt mkt. Har två tuber på varje skrivbord på jobbet, en vid sängen, en på hemmaskrivbordet, två i köket en vid soffbordet och några i badrummet, såklart. Smörj varje gång du tvättat händerna, och lite däremellan.

      Här kan man se vad jag skrivit under etiketten handkräm: http://skimmerskuggan.blogspot.se/search/label/handkr%C3%A4m

      Jag skulle faktiskt kunna knåpa ihop ett tipsinlägg endera dagen....

      Radera
  10. Jag är med som vanligt :)
    Jag brukar gillar holosar som går i brunt och beige, men det där var allt i mesigaste laget till och med för mig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du är med :)

      Jag ska testa ElMikas idé om att ha något under framöver, tror att det kan vara en hit :)

      Radera
  11. Vad diskret och fint det var! Måste hitta dessa!
    Idag är jag med jag också :)

    SvaraRadera
  12. Fint!
    Idag är jag också med:D

    SvaraRadera
  13. Är med! :D
    Sand Grey var riktig snygg!

    SvaraRadera
  14. Ååååh, vad fint det var! Jag är med igen efter några holofredagars-uppehåll! :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)

      Jättekul att du är med igen :)

      Radera
  15. Den ser fin ut om än inte så upphetsande. Och självklart är vi med som vanligt. Lite mer behärskade än förra veckan dock. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!

      Härligt att ni är med igen :)

      Radera
  16. Jag hojtar om Glitte Gal Dark Purple ikväll, lite mesig kanske men jag kommer köpa den ändå bara för att, de kommer till vårt maxi tidigast måndag:/

    SvaraRadera