måndag 14 maj 2012

Body-shoppat!

I förra veckan passade jag på att hälsa på hos The Body Shop och deras nya fina butikskoncept. Där var verkligen inbjudande och visst ser de nya kroppssmören mumsiga ut? 

 
Trots stort köpsug kom jag ut med en enda flaska, precis som jag tänkt mig. Det blev superserumet Drops of Youth. En bra grej att använda sin födelsedagskupong på!

Psst!  The Body Shop hade "ta tre betala för två" på stora delar av sortimentet fram till nationaldagen. Ett litet farligt tips...

6 kommentarer:

  1. Är det ny förpackning på BBna eller vad är det som är nyhet?
    Jag är väldigt nyfiken på de nya kroppsoljorna samt spaserien med grapefrukt och mentol (?) som ännu inte finns på hemsidan. Luktar mumma.
    Ta 3 för 2 säger du..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ingen exakt info, men det verkade vara både lite ny design och lite nya dofter (tex persika).

      Kroppsoljorna är jag också himla nyfiken på!

      Radera
  2. Det där serumet får bra betyg överallt, inte utan att man blir lite sugen då...

    SvaraRadera
  3. Nya kroppssmör vad är det här vad har jag missat????

    Har inte bekantat mig alls med oljorna heller. TBS, varför skickar ni inte ut mejl om allt ni lanserar? Vänta, de mejlen kanske kommer till struladressen hhhmm. Måste kolla.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror det! Iallafall några nya dofter.

      Oljorna verkar jättespänannde! Jag hoppas kunna återkomma med mer info framöver :)

      Radera