måndag 21 maj 2012

Petals to the Metal och Flipside

Idag har jag varit lite diskret turkos och brun på ögonen. Petals to the Metal skimrar verkligen vackert, men är svår att fånga på bild. Här finns färgprov!

Exotic Color Intense Eye Shadow i Petals to the Metal från Too Faced, palett med Full Bloom Ultra Flush Powder Blush i nyansen Who's your Poppy och bronzerdelen av Sun Bunny  från julasken Beautiful Dreamer (också Too Faced, färgprov här), Superbalanced Powder Makeup spf 15 Mineral Rich Formula från Clinique, Bikini Line från Benefit, läppstiftet IsaDora Jelly Kiss Shine i Clear Coral (färgprov!), UDPP, Dark Under Eye Concealer (recensioner här!) från Lumene, IsaDora Precision Mascara (recension här), Instant Lift for Brows från Clinique och 24/7 glide-on eye pencil i Flipside från Urban Decay.

4 kommentarer:

  1. Snyggt! Jag skulle själv vilja våga använda mer färgade pennor, det är så fint! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Färgade pennor är en bra genväg till mer färgglatt smink tycker jag :)

      Radera
  2. Fint! Själv fick jag problem med en lins när jag kom fram till jobbet så allt är en enda geggamojja idag... suck.

    SvaraRadera